SUMBANGAN UNTUK PONDOK

Kepada pengunjung blog yang budiman! Kepada Sesiapa Berhajat Untuk Infak Kepada Pondok Al Jaafar

(Sila Klik Di Sini).

Mudah-mudahan Sumbangan Anda Menjadi Amal Jariah Dan Mendapat Rahmat Di Sisi Allah S.W.T. Amin.

Wednesday, February 6, 2019

SECANGGIH YANG TIADA KEKUASAAN TERHADAP GOLONGAN BERIMAN



Sekalipun sebahagian golongan beriman turut terpedaya dengan hasutan Iblis, tetap segala usaha Iblis itu pastinya akhirnya akan menemui kegagalan. Kekuatan pengaruh, ekonomi dan persenjataan mereka akhirnya musnah, gara-gara keporakan dalam kehidupan pengikut mereka sendiri. Kita dapat saksikan golongan Iblis, yang menjadi pelopor dalam perkembangan teknologi dan persenjataan yang canggih, akhirnya menjadi penyebab kepada inflasi dalam negara yang sangat besar. Inflasi besar akhirnya mendorong kepada pemberontakan rakyat dalam negara mereka sendiri. 

Kiranya dahulu mereka menghalakan senjata kepada umat Islam sejak awal 1800’an lagi, kini mereka mulai menghalakan senjata ke arah rakyat mereka sendiri. Rakyat mereka yang selama ini diarah untuk menjadi mesin pembunuh, yang telah membunuh jutaan umat manusia di lain-lain negara, kini sudah mula berpaling tadah. Kepimpinan mereka mulai tak senang untuk terus duduk di atas tahta masing-masing dan mereka mula bertelagah sesama sendiri.

Perarakan Yellow Vest Yang Akhirnya Dapat 
Membawa Kepada Pemberontakan Rakyat

Negara-negara yang mengagungkan ajaran Iblis kini mulai lemah. Kesungguhan mereka untuk membunuh umat Islam semakin pudar. Pada masa umat Islam belum mampu menguasai musuh mereka, musuh umat Islam itu kini semakin menderita. Perkara seperti ini pernah terjadi di Uni Soviet selepas “tewas” dalam peperangan di Afghanistan. Pergolakan rakyat yang berlaku di negara Uni Soviet itu selepas itu, akhirnya menyebabkan ideologi komunis di negara berkenaan tumbang. Usaha bangsa Yahudi memperkenalkan ideologi komunis melalui fahaman Marxisme dan Leninisme secara bersungguh-sungguh, yang dahulunya telah berjaya membawa pembunuhan jutaan umat manusia melalui revolusi Bolsevic, akhirnya ditinggalkan begitu sahaja. Bangsa Yahudi kini menjadi bangsa yang paling dibenci di seluruh dunia. 

Itu adalah rujukan sejarah hancurnya ajaran Iblis di Soviet Union. Jutaan umat Islam Afghanistan telah terkorban dan negara itu sehingga kini masih belum aman. Langkah Iblis selepas itu adalah menghasut Amerika Syarikat untuk membalas dendam kesumat bagi pihaknya supaya serangan ke atas Afghanistan diteruskan. Kempen memerangi pengganas itu, sekali lagi telah membawa kematian kepada jutaan umat Islam Afghanistan. Berjuta-juta umat Islam Afghanistan telah terkorban sejak dahulu lagi dan mereka menempuh nasib malang sebagai negara yang akan ditinggalkan dalam keadaan huru hara. Pun begitu sebahagian besar negara umat Islam sendiri masih termakan dengan kempen Iblis, yang terus melabel umat Islam Afghanistan sebagai pengganas. Pada masa tulisan ini ditulis, tentera Amerika Syarikat sedang membilang hari untuk dicabut keluar dari Afghanistan. Mereka akan keluar sebagai pihak yang tewas setelah kemenangan diperolehi oleh pihak ‘pengganas’. Umat Islam sebenarnya tidak perlu untuk menewaskan musuh mereka di medan pertempuran. Cukup dengan membunuh musuh mereka sehari seorang sudah memadai untuk musuh mereka itu, terlalu banyak menghabiskan belanja yang sangat besar dalam peperangan yang sangat kecil. Tempoh yang terlalu panjang akan menyebabkan semangat juang tentera musuh mereka itu menjadi pudar dan kematian musuh mereka seorang sehari, sudah memadai untuk mengakibatkan tentera musuh mereka itu mengalami trauma mental yang parah. 

Pengikut Iblis Yang Semakin Berpecah 

Belanja peperangan memerangi ‘pengganas’ adalah belanja peperangan yang sangat besar dalam sejarah dunia. Kerana itu harta mereka dalam bentuk petro-dollar menjadi semakin mengecil. Akibatnya, wang negara-negara lainnya yang turut ditambatkan kepada petro-dollar juga menjadi semakin mengecil. Ini ditambah lagi pengamalan sistem ekonomi kapitalis yang menjanjikan kebuluran rakyat negara-negara terbabit. Di sana sini di negara-negara kapitalis kini, kita dikejutkan dengan perhimpunan rakyat yang menuntut tambahan gaji mereka. Mereka semakin tidak memiliki cukup nilai wang bagi menampung perbelanjaan bulanan mereka dan kejadian jenayah di negara mereka semakin meningkat. Kemuncak kepada tuntutan sedemikian akhirnya akan melumpuhkan pentadbiran sesebuah negara. 

Kiranya usaha Iblis selama ini berjaya menundukkan semua negara bukan Islam dan sebahagian daripada negara-negara umat Islam sendiri, namun usahanya itu telah menghadapi cabaran yang sangat besar di negara Afghanistan. Akibatnya, kempen Iblis untuk menyesatkan umat Islam semakin menempuh kegagalan. Lalu diusahakan cara terakhir iaitu untuk menyesatkan umat Islam melalui ajaran agama mereka sendiri yang diselewengkan. Maka muncullah ajaran-ajaran Islam baru seperti ajaran Wahabi yang diubahsuai, untuk membenci kepimpinan Ahlul Bait daripada keturunan RasululLah S.A.W. Semua usahanya itu adalah sesuatu yang berkaitan rapat dengan sempena asal kejadian umat manusia itu sendiri. Usaha Iblis yang begitu kejam selama ini ke atas manusia, adalah semata-mata untuk membuktikan kepada Allah Ta’ala, Tuhan seru sekian alam, kononnya Tuhan telah tersalah dalam memilih khalifah di muka bumi ini, sehingga urusan di muka bumi ini telah diserahkan kepada anak-anak Adam A.S. Sejarah bangsa jin sehingga membawa kerosakan kepada permulaan bumi ini telah pun terjadi beribu-ribu tahun sebelum kemunculan manusia di muka bumi ini. Iblis selaku ketua kepada bangsa jin adalah perosak kepada makhluk-makhluk dan persekitaran kehidupan mereka sebelum ini. Iblis tidak dapat menerima hakikat bahawa pentadbiran di bumi ini memerlukan manusia untuk membentuk kekhalifahan baru yang akan membawa usaha pemulihan. Atas sebab kesombongan itu, ia telah enggan untuk sujud kepada tubuh Adam A.S. yang dikatakan tidak memiliki sebarang bukti keta’atan kepada Tuhan serta tidak pernah ada sebarang pengalaman menjalani kehidupan di bumi ini.

Usaha Iblis yang membentuk sejarah dunia,
adalah berkait rapat dengan sejarah 
penciptaan manusia itu sendiri.

Jentera Peperangan Terakhir Iblis – Serangan Extra Terestrial 

Penulis telah nyatakan secara panjang lebar sebelum ini tentang keagungan kerajaan Saba’ yang dipelopori oleh Nabi Daud A.S. dan Nabi Sulaiman A.S. Seterusnya penulis telah jelaskan tentang rekaciptaan silam pada zaman Nabi Sulaiman A.S. yang tidak akan diwarisi oleh mana-manapun kerajaan selepas itu. Rekaciptaan seperti tamathil yang umat masakini memanggilnya sebagai alien adalah sisa yang tinggal, yang masih berada di bawah kawalan bangsa jin. Begitu juga dengan rekaciptaan pesawat berkelajuan tinggi melebihi kelajuan bunyi yang kini lebih dikenali sebagai pesawat UFO. Rekaciptaan seperti ini sekiranya dikuasai oleh mana-mana kerajaan di dunia ini pada masa ini, pastinya akan membawa kerosakan yang amat besar kepada umat manusia. Persembahan video yang ditunjukkan sebelum ini telah menerangkan fenomena pelik-pelik yang amat sukar diterima oleh sebahagian besar umat manusia di dunia ini. Penulis dalam menyampaikan perkara ini juga terpaksa mengambil jalan berhati-hati agar pendakwaan yang dibuat tidak terlampau menjurus untuk membawa pembaca mempercayai perkara yang bukan-bukan. Perkara ini amat ‘komplikated’ untuk diterangkan kerana ianya melibatkan perkara-perkara yang menyentuh kehidupan seharian umat manusia itu sendiri. Aktiviti yang kita lakukan sebaik sahaja kita bangun dari tidur, perjalanan harian kita ke tempat kerja, pekerjaan yang kita lakukan dan akhirnya kembali ke rumah masing-masing, semua itu semata-mata bertujuan untuk menjelaskan hutang bulanan. Semua itu pada masa ini adalah bermatlamatkan Iblis dan bukan lagi bertujuan untuk beribadat kepada Allah Ta’ala.

Perancangan ribuan tahun dahulu sebelum tersebarnya bangsa manusia di permukaan bumi ini, akan dilaksanakan tidak lama lagi.




No comments:

Post a Comment

Popular