SUMBANGAN UNTUK PONDOK

Kepada pengunjung blog yang budiman! Kepada Sesiapa Berhajat Untuk Infak Kepada Pondok Al Jaafar

(Sila Klik Di Sini).

Mudah-mudahan Sumbangan Anda Menjadi Amal Jariah Dan Mendapat Rahmat Di Sisi Allah S.W.T. Amin.

Thursday, June 14, 2018

PERKARA BERKAITAN UFO, TAMATHIL DAN PERADABAN MANUSIA MASAKINI



Perkara tentang UFO dan tamathil sebenarnya telah lama ditutup daripada pengetahuan manusia sejak zaman kerasulan sehingga seketika masa sebelum ini. Perkara ini pernah berbangkit pada zaman Nabi Sulaiman A.S. dan kemudiannya ditutup kembali. Tuhan sengaja menyembunyikan perkara ini dan hanya mendedahkannya kepada manusia apabila tiba masa yang Ia kehendaki. Namun daripada kajian arkeologi kuno, perkara ini terdapat dalam catatan Maya, Aztec dan dalam catatan Hindu kuno. Ke manakah perginya teknologi sedemikian sejak sekian lama? Sekiranya bangkai-bangkai pesawat UFO dan makhluk tamathil adalah merupakan suatu peradaban silam umat manusia sendiri, tentunya kita akan mudah mendapati catatan-catatan sedemikian ada dalam buku-buku sejarah manusia, yang manusia sendiri tulis. Namun tidak pernah ada buku sejarah rasmi yang mencatatkannya. Yang ada hanyalah catatan tinggalan daripada kitab-kitab agama silam, yang lebih dianggap sebagai perkara mistik atau cerita dongeng.

Dalam Al-Qur’an, perkara ini sebenarnya dapat dijelaskan daripada Surah As-Sabak tetapi penjelasan daripada surah ini agak tersorok. Umat Islam sendiri secara secara umumnya tidak mengetahui bahawa perkara ini sebenarnya boleh didapati daripada catatan Al-Qur’an. Apabila perkara ini cuba diketengahkan dalam masyarakat, rata-rata mereka menunjukkan sikap hambar dan skeptik. Catatan lengkap tentang makhluk tamathil dan UFO dikatakan telah bermula selepas Perang Dunia Ke-2 selepas kejadian letupan nuklear. Di Amerika Syarikat, ada rekod catatan tentang kejadian pesawat ‘makhluk asing’ – UFO, terhempas berhampiran pekan kecil Roswell. Pesawat yang terhempas pada tahun 1947 itu dikatakan akibat disambar petir ketika sedang meneliti awan terbakar, yang dikatakan gara-gara kesan radiasi daripada ujian letupan nuklear. 


Di Russia pula, pihak Kremlin sendiri dikatakan telah menerima lawatan makhluk tamathil, yang dikatakan merasa terancam dengan ujian perledakan bom nuklear terbesar Tsar Bomba. Sejak itu, masyarakat manusia mula menjadi kecoh dan pihak pentadbiran kedua-dua buah kuasa besar dunia ketika itu telah berusaha untuk menutup kisah kejadian sedemikian daripada pengetahuan ramai.

Tsar Bomba, letupan ujian paling kuat
yang dikatakan menjadi penyebab 
'makhluk asing' merasa tergugat.

Namun kejadian-kejadian pelik itu, pada masa ini tidak lagi menjadi suatu kerahsiaan, apabila teknologi komunikasi boleh dikatakan telah berada tersebar merata-rata dan dapat dicapai oleh hampir setiap jari manusia. Seterusnya cebisan-cebisan ‘jigsaw’ daripada kisah-kisah teori konspirasi tentangnya, akhirnya dapat dipertemukan sedikit demi sedikit. Perkara ini akhirnya membenarkan kandungan kitab-kitab suci sama ada Al-Qur’an, Bible atau Injil dan Torah iaitu tentang kejatuhan “Fallen Angel”, yang umat Islam lebih mengenalinya sebagai Iblis. Makhluk yang menguasai sebahagian besar bangsa jin, kini sedang berusaha untuk menguasai umat manusia pula.

Perancangan mereka sebenarnya sungguh teliti. Mereka ini pada masa ini telah berjaya menguasai sepenuhnya sistem ekonomi umat manusia dan kini mereka telah berjaya meletakkan pentadbiran rumah ibadat terbesar kedua-dua agama iaitu pentadbiran gereja Vatican, yang menjadi milik umat Kristian dan pentadbiran Haramain yang menjadi milik umat Islam, untuk berada di bawah kawalan mereka. Dan antara perkara yang sangat menyedihkan yang tidak disedari oleh umat beragama ialah, Iblis pada masa ini telah berjaya mencipta ‘Yahweh’, ‘God’ dan ‘Allah’ rekaannya sendiri untuk dijadikan sembahan oleh umat Yahudi, Kristian dan umat Islam. Penulis memohon maaf kerana tidak dapat menjelaskan lebih lanjut perkara ini kerana sekiranya dijelaskan, akan menjadi kontroversi yang sangat mendalam dalam masyarakat Kristian dan Islam.


 Islam versi liberal. Salah satu contoh 
bagaimana Iblis telah berjaya  mencipta 
‘Allah’ untuk disembah  oleh 
sebahagian umat Islam.

Cukuplah untuk penulis jelaskan bahawa umat beragama perlu kembali kepada kitab agama masing-masing. Umat Islam harus kembali kepada kitab Al-Qur’an, umat Kristian harus kembali kepada kitab Bible atau Injil, umat Yahudi harus kembali kepada kitab Torah dan begitu juga penganut Hindu harus kembali kepada kitab Veda. Mereka harus meninggalkan ajaran guru-guru ‘agama’ mereka yang menyesatkan, yang menyampaikan ajaran ‘agama’ atas sebab habuan yang mereka perolehi. Telah sampai suatu zaman masakini yang umat Yahudi kini tidak lagi menghormati pendeta-pendeta mereka, umat Kristian kini tidak lagi menghormati paderi-paderi mereka, umat Islam pula pada masa ini tidak lagi menghormati ulama-ulama mereka dan begitu juga penganut agama-agama lainnya. Semua ini sebenarnya kesan agenda Iblis yang telah disusun rapi sejak sekian lama. Yang tinggal untuk kita dan setiap umat beragama adalah kitab suci yang sedia ada dalam tangan masing-masing. Oleh itu kembalilah kamu ke kitab-kitab suci kamu kiranya kamu semua ingin selamat.









No comments:

Post a Comment

Popular